Titulní stránkaPořádané akce » XXVII. KONFERENCE DĚTSKÝCH HEMATOLOGŮ A ONKOLOGŮ ČESKÉ A SLOVENSKÉ REPUBLIKY » Všeobecné informace

Všeobecné informace

Termín konání konference
6. – 8. října 2017

Místo konání konference
Hotel Pyramida, Bělohorská 24, Praha 6
www.hotelpyramida.cz

Hlavní témata sjezdu
Leukémie a lymfomy
Solidní nádory
Neonkologická hematologie

Jednací jazyk
Jednacím jazykem konference bude čeština, slovenština a angličtina (bez simultánního překladu).

Registrace
Registrovat se můžete on-line nebo pomocí registračního formuláře. Prosíme o vyplnění registračního formuláře
a zaslání zpět společně s platbou registračního poplatku, popř. ubytování na adresu organizační agentury Meritis s.r.o., Obrovského 644, 141 00 Praha 4, nebo faxem na číslo 272 767 597 nejpozději do 31. 7. 2017.

Preferujeme on-line registraci.

Registrační poplatky do 31. 7. 2017 od 1. 8. 2017
lékař 2200 Kč 2600 Kč
sestra (SZP), rodičovské iniciativy, nadace 1200 Kč 1400 Kč
student prezenční formy doktorandského studia 1000 Kč 1200 Kč
výbor, čestní hosté 0 Kč 0 Kč


Veškeré platby na místě bude možné provést pouze v CZK.

Registrační poplatek zahrnuje:
• vstup na odborný program během celé konference
• konferenční materiály
• volný vstup na výstavu firem
• občerstvení během přestávek a obědy

Doklad o zaplacení je nutno předložit při registraci.

Stravování
Snídaně jsou zajištěny v místě ubytování. Obědy a coffee breaky budou zajištěny v místě konání konference.

Platby
Česká republika – platby kongresových poplatků a ubytování proveďte převodem na účet číslo:
3484460217/5500 Raiffeisenbank, a.s.

Pro platby ze zahraničí IBAN účet:
CZ75550000000­03484460217
BIC: RZBCCZPP

Veškeré platby jsou uvedeny včetně DPH. Příjmové daňové doklady budou vystaveny na místě. V případě platby předem se dokladem o zaplacení prokažte u registrace.

V případě platby fakturou kontaktujte, prosím, organizační agenturu. Dodatečné faktury budou vystaveny pouze na základě písemné žádosti a to do 1 měsíce po skončení konference.

Storno účasti
Storno účasti je nutno nahlásit organizační agentuře písemně.
Po zrušení registrace budou uplatňovány následující storno podmínky:

Termín zrušení registrace Storno poplatek
do 31. 8. 2017 bez storno pooplatku, pouze manipulační poplatek 150 Kč 
od 1. 9. 2017 100 % registračního poplatku



Ubytování
Ubytování je zajištěno v OREA hotelu Pyramida ****.
Ubytování je možné objednat do 31. 7. 2017. Po tomto datu bude objednávka též akceptována, avšak do výše volných kapacit hotelu.

www.hotelpyramida.cz
OREA HOTEL PYRAMIDA **** 
Bělohorská 24
1/1 2.300 Kč
1/2 2.600 Kč

Ceny ubytování jsou vždy za 1 pokoj (tzn. 1/1 – 1 osoba; 1/2 – 2 osoby) včetně snídaně a DPH. V případě obsazení dvoulůžkového pokoje dvěma osobami bude cena pokoje rozdělena na dvě částky.

Storno ubytování

Do 6. 8. 2017 bez storno pooplatku, pouze manipulační poplatek 150 Kč 
Od 7. 8. 2017 do 6. 9. 2017 50 % z ceny zrušeného ubytování
Od 7. 9. 2017 100 % z ceny zrušeného ubytování


Společenský a doprovodný program
Sobota 7. 10. 2017

14.00 hodin
A) Prohlídka Strahovské knihovny (Strahovský klášter, Praha 1)
Vstupné není zahranuto v registračním poplatku.
Cena vstupenky: 100 Kč/os.
www.strahovskyklaster.cz

B) Exkurze do Staré čistírny odpadních vod (Papírenská 6, Praha 6)
Vstupné není zahrnuto v registračním poplatku.
Cena vstupenky: 100 Kč/os.
www.stara-cistirna.cz

20.00 hodin
Společenský večer (OREA hotel Pyramida)
Vstupné není zahrnuto v registračním poplatku.
Cena vstupenky: 100 Kč/os.