Titulní stránka › Pořádané akce » 12. zimní setkání asistované reprodukce » Všeobecné informace
Všeobecné informace
Termín
semináře
6. – 7. 12. 2018
Místo konání
semináře
Hotel Valeč, Valeč 1, 675 53
Informace k registraci a
ubytování
Registrovat se můžete on-line na našich webových stránkách. Po
zaregistrování Vám bude na e-mail zaslán variabilní symbol a číslo účtu
pro úhradu poplatku.
Registrační poplatek 500,– Kč hradí pouze ubytovaní
účastníci.
Ubytování pro omezený počet účastníků je zajištěno ve dvoulůžkových
pokojích na Zámku Valeč. Prosím,
do registračního formuláře napište jméno spolubydlícího. V případě
nevyplnění jména spolubydlícího k Vám bude spolubydlící přidělen.
Storno ubytování
Storno ubytování je nutno nahlásit organizační agentuře písemně. Po
zrušení registrace budou uplatňovány následující storno podmínky:
Termín zrušení ubytování | Storno poplatek |
do 22. 11. 2018 | bez storno poplatku |
od 22. 11. 2018 do 30. 11. 2018 | 50 % z ceny zrušeného ubytování |
od 1. 12. 2018 | 100 % z ceny zrušeného ubytování |
Platby
Úhradu účastnických poplatků proveďte převodem na účet číslo:
4532770207/5500 Raiffeisenbank, a.s.